نویدکیا که در 19 بازی روی نیمکت مس رفسنجان نتایج خوبی را به دست آورد و به خصوص فصل گذشته موفق شد این تیم را از بحران خارج کند، اکنون تصمیم نهایی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

محرم نویدکیا مس رفسنجان

به گزارش همشهری آنلاین محرم نویدکیا پس از بازی آخر تیمش در لیگ برتر که با شکست تلخ مقابل شمس آذر قزوین همراه شد، در نشست مطبوعاتی خود خبر از یک تصمیم بزرگ داد: «فردا یک جلسه خیلی خوب داریم تا یک تصمیم بزرگ بگیریم تا تیم ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.»

البته این اظهارات نویدکیا با واکنش سریع مدیران مس رفسنجان همراه شد و آنها حمایت خود را از او اعلام کردند اما با این حال نویدکیا که در 19 بازی روی نیمکت مس رفسنجان نتایج خوبی را به دست آورد و به خصوص فصل گذشته موفق شد این تیم را از بحران خارج کند، اکنون تصمیم نهایی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

نویدکیا در نیم فصل دوم لیگ قبل، 20 امتیاز برای مس رفسنجان گرفت و با نتایج مناسب در جام حذفی شایستگی خود را نشان داد اما این فصل اوضاع برای او و شاگردانش خوب پیش نرفته تا مس رفسنجان با یک برد، در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه نویدکیا تصمیم نهایی برای جدایی را گرفته، به نظر می‌رسد مسعود شجاعی گزینه اصلی و نهایی نارنجی‌پوشان رفسنجان خواهد بود.

کد خبر 889727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجید IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    2 0
    محرم باید یه کمی از غرورشا بخاطر هواداران سپاهان کم کنه و بیاد کنار ژوزه تا تیم هماهنگ تر بشه
  • اس اس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    2 0
    بهترین گزینه برای استقلال محرم هستش ،محرم از لحاظ فنی و حرفه ایی بودن و ملی پوش بودن و یا از همه مهم تر ادب مربیگری رو داره و بازیکنا ازش حساب خواهند برد وبهش کمک می کنن چون محرم بازیکن خوب رو بلده چه جوری به کمک تیم بازیش بده،.بهش تاآخرفصل روی نیمکت استقلال فرصت بدید اگه کنارش دوسه تا خارجی در حد مربی و بدن سازو آنالیزور که بهش کمک کنن ببین چه جوری موفق می شه،استقلال فقط یه مربی آشنا به تیم میخواد که محرم تیم استقلال رو می شناسه ،
  • خلیل غلامی دشتکی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    3 0
    خدا قوت . مرد دوست داشتنی فوتبال ایران همیشه جای درست ایستاد و اصلا منافع فردی خودی را ندید و مصلحت تیم را بر هر چيزی ترجیج داد . درود بر شرف و غیرت شما مرد بزرگ و دوست داشتنی فوتبال ایران . کاش دیگران هم چون تو یاد می گرفتند . این حاصل نان حلال و شیر پاک و تربیت صحیح است .
  • قلی پور IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    4 0
    با آرزوی موفقیت و حضور روی نیمکت تیم ملی جوانان و یا حضور در باشگاه‌های خارج از کشور. ایشان خیلی سلامت است و صادق است و کار به این سبک در ایران سخت